niedziela, 9 października 2011

Białka - Zakładka

REMONT :)

4 komentarze:

  1. Dzięki wielkie za to mega ułatwienie. Tym bardziej że musiałaś poświęcic na to tyle czasu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to jeszcze nie jest poprawione i dokończone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.Kiedy skonczysz ten remont;p?Bo nie mam jak sie odchudzac,prawie rok temu odchudzałam się z Twoim blogiem i schudłam 17kg ale tylko dzięki temu ze miałam Twoj blog pod ręką i wchodziłam sobie w zakładki w zależności od fazy ;p Niestety nie skonczylam diety,4 fazy i kilogramy wróciły z nadwyzką.Chcę zacząć od nowa;) a tu widze Remont ehhh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, bo to bardzo pracochłonne zajęcie, zwłaszcza, że zakładka białek i uderzeniówki jest ogromną galerią.
      Możesz do tego czasu korzystać z etykiety faz pod przepisami lub ze spisu przeipsów.

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)