ZNAJDŹ PRZEPIS

poniedziałek, 7 marca 2011

Cebulaczki pomidorowe - Dukan

  • 6 łyżek otrąb NIE mielonych (4o + 2p)
  • 1 jajko
  • 3 łyżki serka homo
  • 1-2 łyżeczki koncentratu (nie więcej, bo się dłużej piecze)
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka mleka w proszku (lub bez)
  • przyprawa np. do pizzy (wsypać do ciasta)
  • farsz cebulowy z przyprawami: czosnek, pieprz, do pizzy, koncentrat pomidorowy (odrobina)
  • 1-2 plastry wędliny drobiowej
  • 1 plaster sera topionego light lub domowego (stopionego w mikrofali kilka sekund) lub zwykłego.
Przygotować farsz  wg. cebuli prażonej z wędliną pokrojoną w kostkę, dodające na koniec przyprawy i koncentrat.
Składniki na ciasto wymieszać dokładnie. Nałożyć na papier do pieczenia lub do foremek. Piec w piekarniku przez 10-12 minut, aż wierzch przestanie być piankowaty, nałożyć na sztywny wierzch farsz i ser (chyba, że to domowy z mikrofali, to na koniec) i piec kolejne 10-15 minut. Temp. 160-170 stopni.



17 komentarzy:

  1. Potrzymam was w niecierpliwości trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. serca nie masz :P Po nocy mam w kuchni pichcić? :>
    Spać dopiero po 4- tej się wybieram, więc coś bym przegryzła jeszcze ;D Choć na III jestem, to sobie chyba jabłko przegryzę.. Wolałabym jednak takiego cebulaczka, nie da się ukryć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobrze :D
    A dlaczego dopiero o 4? Mnie już muli, ale jeszcze napiszę co ten przepis :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ile procent tłuszczu ma serek topiony light? Ja widziałam taki 12%, podczas gdy zwykły topiony (też w plastrach) miał 13%...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Linessy lub w Kauflandzie są takie 12% na 100g, Opis jednej porcji produktu [20 g]:
    1 plaster - 20 g
    Białko w 1 porcji [20 g]: 4,00 g
    Węglowodany w 1 porcji [20 g]: 1,20 g
    Tłuszcz w 1 porcji [20 g]: 2,40 g
    Zazwyczaj zjada się 1-2 plastry :) więc mieści się w normie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanko :) Ile schudłaś dotychczas? Bo ja też się odchudzam i coraz to szukan nowych pomysłów na jedzenie, a TWOJE SĄ WSPANIAŁE :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. -17, ale zrobiłam przez 2miesiące tak jakby 3 fazę, bo przerwałam przez leki i waga się utrzymywała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli w sumie w jakim czasie schudłaś te 17?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, brawo:D A cebulaki bardzo smaczne, choć mnie nie wyszły aż tak zgrabne hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo ja sprytna byłam i zrobiłam i w foremce na muffiny silikonowej i w gwiazdce silikonowej i w malutkiej blaszce prostokątnej jeden placek i pokroiłam na małe prostokąty :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Właśnie usmażyłam je na suchej patelni. Zjadłam z polędwicą. 3 szt... i nie mam wyrzutów ;-) pyszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. :) a ja nie doczytałam przepisu do końca i wymieszałam wszytskie składniki razem i wsadziłam do piekarnika. Wyszło równie cudownie. po tych mniej więcej 12 minutach włożyłam troszkę tylko serka na wierzch.
    Masz super pomysły, nie od dziś korzystam z Twoich przepisów.!!!:):) I za każdym razem wychodzi coś fantastycznego.

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie mleko w proszku chodzi?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobilam, takie fajne chlebki zarowno i do jajecznicy i do brokulow w sosie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...