ZNAJDŹ PRZEPIS

niedziela, 27 marca 2011

Ryż z truskawkami - Dukan

  • Ryż z truskawkami robiła moja mama, zawsze latem. Bardzo nie lubię ryżu zwłaszcza na słodko, ale ten z otrębów jest genialny. Razem z aromatem truskawkowym oddają bardzo realny smak ryżu z truskawkami :)
  • 2 łyżki otrębów owsianych
  • 125ml mleka (można dać nawet 150)
  • słodzik do smaku
  • aromat truskawkowy (klik) na czubek łyżeczki
  • odrobina czerwonego barwnika (klik)
Mleko, słodzik, otręby zagotować, dodać barwnik i aromat. Mieszać często, żeby nie przypalało się do dna. Od momentu zagotowania, gotować przez +- 5 minut, aż zrobi się bardzo gęste.
Ostudzić lekko, dobre na zimno jak i na ciepło.

8 komentarzy:

  1. Jejku na razie jest sama nazwa a już chce mi się to zjeść... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo coś mi zdjęcia nie wchodzą :)
    Ale to nie jest prawdziwy ryż :P
    Ale smakuje jak prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że aromatowe szaleństwo trwa :) ja niestety nie przepadam za takimi smakami, nawet zamówiłam kilka aromatów, niestety w ogóle mi nie podeszły, oddałam siostrze(też jest na dukanie) i jest bardzo zadowolona, więc się nie zmarnują:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie Zosiu miałaś? i proszkowe czy płynne?
    Mnie smakują obłędnie, bo są bardzo dobre i mają identyczny smak co nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam płynne, z tej strony z herbatami, którą mi wysłałaś. miałam kokos, nugat, wiśnię i gruszkę. Jedyny, który był dla mnie zjadliwy to kokos. Eksperymentowałam z ilością i różnymi potrawami, ale jakoś się nie mogłam przemóc. Teraz się zastanawiam, czy nie spróbować tych w proszku, w razie czego oddam siostrze, a może akurat i mnie podejdą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj te płynny to były be :(
    Proszkowe wymiatają!! Naprawdę, poczytaj opis w poście najnowszym o aromatach :) Naprawdę są genialne, nie to co te płynne.

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie czytałam i bardzo mnie zachęcił Twój wpis:) poza tym jak patrzę na Twoje przepisy, to aż słyszę jak te aromaty wołają i proszą, żebym je kupiła;) Dobrej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu aromaty w proszku są wprost idelane, oddają prawdziwy smak, te płynne to sie nie umywają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...