ZNAJDŹ PRZEPIS

sobota, 19 marca 2011

Ciastka wiśniowo-piernikowe - Dukan

  • 9 sztuk średnicy 6cm, więc przy mniejszych papilotkach będzie ich więcej
  • CIASTKA:
  • 6 łyżek otrąb (4o + 2p)
  • 2 łyżki serka twarogowego mielonego np Emilki
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka piernikowego proszku do pieczenia
  • słodzik do smaku (dałam 6 rozkruszonych tabl.)
  • 2 łyżki wody ze szczyptą aromatu wiśniowego
  • 0,5 lub 1 łyżeczka przyprawy do piernika/korzennej (jeśli nie daliśmy piernikowego proszku do pieczenia)
  • POLEWA:
  • 3 łyżki mleka w proszku
  • 3 łyżki syropu wiśniowego
Piekarnik ustawić na 175*. Naszykować papilotki (im mniejsza średnica, tym więcej).
Wymieszać składniki na ciastka, nakładać do papilotek bardzo mało masy - tyle, żeby zakryć dno (bo urosną).
Piec ok 30minut, pod koniec można zdjąć papilotki i suszyć. Zrobić polewę, posmarować wg gustu i odstawić na chwile do zastygnięcia lub jeść od razu :D
Najlepsze na świeżo.

7 komentarzy:

  1. Witam!
    Jaki syrop wiśniowy masz na myśli? chodzi mi konkretnie o podanie firmy:)
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale zapominam, że niektórzy czytaja pierwszy raz niektóre przepisy a już daaawno temu pisałam o produktach (jest nawet zakładka) i o tym jaki to syrop i gdzie go kupić :) I w postach i komentarzach, po prostu założyłam, że każdy już wie co to za syrop :)
    W każdym razie kupuje go w Lidlu, za 500ml płacę 1,29. Nie ma wogóle cukru :)
    dostępny w smaku wiśniowym i malinowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje! Właśnie doczytałam analizując posty z przepisu na tort :D
    Dziękuje, ża szybką odpowiedź!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Tesco też można dostać sok bez cukru i w takiej samej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sok? czy zaprawę?
    bo sok to ja rozumiem z owoców? a zaprawa to ma zerowy procent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie upiekłam, pychota. Co prawda nie miałam soku, ale do polewy dodałam aromatu wiśniowego i też wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie poradziłaś z polewą :) ciesze się, że smakują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...