ZNAJDŹ PRZEPIS

poniedziałek, 7 marca 2011

Jak zdjąć papilotkę z muffiny

A tu filmik ze zdejmowania papilotki z mini babeczki :D

Zdejmowanie papilotki z muffiny na dukanie może być dość uciążliwe, ponieważ często przy próbie "obrania" babeczki większość zostaje na papierku więc jeśli nie mamy woskowanych papilotek (są takie?) lub nie wyłożyliśmy formy papierem do pieczenia, to powiem jak radzę sobie z tym problemem :) Może uznacie to za zbyteczne, ale niektórym na pewno się przyda :) Bo to tylko 2 proste czynności do sukcesu :)
A więc:
1. Rozrywamy na pół brzeg papierka.
2. Łapiemy za jedną stronę i ciągniemy w poprzek muffiny kierując się lekko w dół, pod ukos. (jak na zdjęciu). 
Powinniśmy zdjąć zarówno brzeg jak i spód prawie jednocześnie, ale należy uważać, by nie ciągnąć samego spodu, bo może się urwać.

5 komentarzy:

  1. No właśnie ja ostatnio robiłam te ciasteczka i męczyłam się z tym jak oderwać papier by jak najmniej stracić.
    Ale jest też opcja - w tesco wiedziałam wczoraj papilotki silikonowe (marki tesco 12 sztuk ok 13zł), myślę że fajnie by się sprawdzały, ja jeszcze ich nie kupiłam, ale przymierzam się do tego :)
    Póki co, będę korzystała z tego sposobu na odrywanie papilotek od muffinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To strasznie tanio!
    Choć ja mam jedną formę silikonową na muffiny, więc mój mężczyzna mi nie pozwoli na kolejne :) Bo jestem foremkową maniaczką :) Uwielbiam formy, foremki, blaszki :D
    Radzę wykładać papierem do pieczenia, zawsze to pewniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hhm w tesco nie widziałam silikonowych form jutro idę na polowanie ;p a gdzie ok się znajdują ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze są pojedyncze, silikonowe foremki. Ja swoje kupiłam w realu, ale widywałam też w tkmaxie, ikei, nawet w rossmanie i w sklepach społem. Na alledrogo też można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niekoniecznie pojedyncze są lepsze.. mnie to przeszkadza, bo wolę za jednym razem wyjąć wszystkie i włożyć wszystkie (mam 6 sztuk w jednej formie silikonowe) Na allegro to zdzierstwo jset i jeszcze koszty wysyłki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...