ZNAJDŹ PRZEPIS

wtorek, 22 marca 2011

Kubeczki waflowe - Dukan

  • 3 łyżki otrąb NIE mielonych (2o + 1p)
  • 2 płaskie łyżki serka homo
  • aromat waniliowy
  • 6 tabl. słodziku rozkruszonych
Wymieszać wszystko dokładnie. Nałożyć po 1 łyżeczce do formy na muffiny SILIKONOWEJ (moja miała średnice dna ok. 4,5cm; średnica góry ok. 6,5 cm' wysokość 4cm) i wystarczyło mi ciasta na 6 kubeczków.
Bardzo cienką warstwą rozsmarować dno i brzegi formy. Najlepiej wilotnymi palcami wyklepywać.
Wstawić do nagrzanego piekarnika na 200* na ok 10-15 minut (aż brzegi zaczną się przypalać). Okroić dookoła delikatnie nożem między waflem a formą i delikatnie wyjąć, żeby nie połamać.
Wafle mogą być gdzieniegdzie dziurawe :)

7 komentarzy:

  1. Hmmmco z nich jadlas, lody???Nie rozmakaja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie :) jeśli dobrze wypieczesz, to będą mega chrupkie :D
    Ogólnie je robiłam z zamysłem na ciepłe lody murzynki, a potem jadłam w nich lody :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za cudowne przepisy:) a ja od stycznia br. zywilam sie jogurtem i jajami hehe i tez kocham koty:) cudowny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mi wyjdą lody to sprobuje, bedzie geniaaaalnie!! dzieki!!! zastanawia mnie czy mozna by galaretke w tym zrobic (taka na zelatynie) czy też sie nie rozmoczy... może ewentualnie zrobić osobno w tych samych formach a potem przelozyc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj galaretę jak już będzie taka mocno stężała? co by tylko przełożyć i żeby długo nie musiała gęstnieć.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z przepisu na lody :) wyszukiwarka blogowa się kłania :d

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...