ZNAJDŹ PRZEPIS

poniedziałek, 7 marca 2011

Żytni chlebek serowy z mikrofali - Dukan


  • 4 łyżki starkowanego sera żółtego domowego
  • 1 łyżka otrębów żytnich
  • 2 łyżki serka homo
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia (w fazie uderzeniowej 0,5 łyżeczki sody)
Smakuje jak razowy. Jest go więcej niż każdego innego z mikrofali :)
  1. Wymieszać wszystko w miseczce przeznaczonej do mikrofali lub do takiej przelać.
  2. Ustawić mikrofale na max i ok 3-4 minut grzać. 
  3. Wyjąć jak będzie "ścięty", ale nadal wilgotny i położyć na kratce, żeby odparował.

13 komentarzy:

  1. Zapomniałam proporcji i szukam karteczki na której zawsze zapisuję co dodałam i ile a tu wsiąkła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda nieźle c: super by było jakbyś przypomniała sobie ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  3. w czym robisz te chlebki? Twoje są takie równe, okrąglutkie, a mi zawsze wychodzi albo z jednej strony niższy, albo zrobi się taki zakalcowaty na dole:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chlebków z mikrofali jest kilka wersji :)
    A robię w miseczce okrągłej przeznaczonej do mikrofali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na przepis :):) Bo to świetna alternatywa na kanapki do pracy czy szkoły. Plisss poszukaj tej karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już znalazłam i napisałam dobrą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy na dukanie można otręby żytnie? wiedziałam tylko o owsianych i pszennych?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że można :) gdyby nie, to by ich nie było, ale głównie chodzi o owsiane i pszenne, stąd mogłaś nie wiedzieć..
    Żytnie są bardziej okazyjne, zamienne do pszennych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten przepis ratuje mi życie :D
    szybki i wygodny :D
    DZIEKUJE ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc to taki chlebek s.o.s. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocie a mozesz jednak ta swoja miseczke do mikrofali pokazac? Juz sie kiedys o to pytalam, mialam jakies pojemniki do mikro, ale one se do tego nie nadadza...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oki, potem wrzucę, jak jej zrobie fotę :D
    Ale na twojej nie jest napisane, że może byc do mikro? czy jaką masz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...