ZNAJDŹ PRZEPIS

wtorek, 1 marca 2011

Foremki silikonowe


Foremki raz są, raz nie ma :)

Fantastyczne foremki silikonowe:
 Miś (11cm) i Gwiazdka (10,5cm) kolory: niebieski, czerwony i żółty.
U mnie w sklepach tanich są po 3 zł za sztukę. A to baaardzo tanio, że aż grzech nie powiedzieć wam, bo silikon strasznie drogi jest a ja uwielbiam silikonowe formy!!
Najwięcej jest misiów :) Bo sama wykupiłam prawie wszystkie gwiazdki.
Foremki są sprawdzone, nie topią się, ale przy pierwszym użyciu trochę czuć silikonem w piekarniku, ale ciasto wcale nie nabiera tego zapachu. Choć biszkopt za pierwszym razem może troszkę pachnieć nim, bo to delikatne ciasto :)
Jeśli ktoś by chciał, to mogę kupić i wysłać :) Ale jak co, to szybko, bo nie wiem ile jeszcze ich będzie :D

13 komentarzy:

  1. muszę sprawdzić w swoim jutro ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. To sprawdź :) Piszę, to bo nie każdy ma takie sklepy a u mnie jest ich aż 5-6 :) Ale tylko w dwóch mają te foremki.

    OdpowiedzUsuń
  3. a co to są za sklepy?

    OdpowiedzUsuń
  4. takie "za 5zł" coś w stylu "Wszystko za 5 lub 2 zł" Albo "Taniej niż tanio" jakieś takie nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanko podałabyś stronkę z której zamawiasz aromaty ? z góy thx ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka
    napiałam Ci emaia w sprawie foremek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nigdzie nie mogę znaleźć takich foremki

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm.. a nie masz sklepów takich tanich typu "wszystko za" np 5 zł, albo "jeszcze taniej" czy inne tego typu nazwy :) u mnie sie to mówi na nie "sklep za 5zł".. w marketach jest często promocje na formy np Lecklerc ma non stop w pudłach takich dużo form, albo w Lidlu

    OdpowiedzUsuń
  9. czy jest to nadal aktualne? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, bo raz są, raz nie ma :) trzeba trafić :) ale bardzo często są, choć ostatnio były tylko misie i serduszka :)
    Różne formy są w tych sklepach również metalowe, kiedyś mieli fajne na muffiny, ale wykupiłam chyba wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Cię :) czy jeżeli wleje w nie ciasto na muffinki to się upieką ? Co mogę w nich piec :) ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko możesz w nich piec :) od ciast, muffin do robienia galaretek i lodów i innych rzeczy na zimno :)
    Silikonowa forma to taka sama forma jak blaszana, tyle, że piecze lepiej, łatwiej i nie trzeba ani smarować ani wykładać papierem do pieczenia :)
    Po prostu bierzesz czystą foremkę, wlewasz czy wkładasz masę i do pieca lub mikrofali :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a są jeszcze???u mnie drogo za formy 11.90 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...