ZNAJDŹ PRZEPIS

wtorek, 29 marca 2011

Pytanie do Was :)

Witam wszystkich :)
Testowałam już kilka aromatów i wiem, że zamawiacie, ALE kilka jest jeszcze nie dostępnych wogóle np:
gruszka
miodowy (będzie już w przyszłym tygodniu)
orzech włoski
owoce lasu
mleka skondensowanego
piernikowy
Moje pytanie do Was, to.... Czy chciałybyście, żeby któreś z tych aromatów były dostępne?
Mam bardzo dobry kontakt z babeczką, która prowadzi tą firmę i pytałam ją o miodowy, i już będzie :) Bo miodowy jest zabójczy :) Zapytała czy jakieś jeszcze mnie interesują, więc jeśli macie jakieś propozycję to czekam :)
pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. mleko skondensowane jest intrygujące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej laska ;) mleko skondensowane i miód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czarna porzeczka :P figowy :P
    Świetna fotka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gruszka, miodowy, mleko skondensowane i piernikowy :)
    Pozdrawiam - Gośka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tylko miodowy interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie miodowy z ww...bo jak na razie, zamierzam przepuścić trochę kasy na nugatowy, maślany i kokosowy ( bo najczęściej je wymieniasz w przepisach). Na stronie wypiekarni sprawdziłam ile waży taki pojedynczy aromat (25g), są to małe porcje, na ile czasu Ci taki jeden zapach starcza?
    Poltergeist

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm miodowy :) ja chętnie spróbowałabym jeszcze mleka skondensowanego, porzeczki i gruszki (przydatne do galaretek i ciast) orzech włoski? hmm zależy jak smakowo wygląda, czy bardzo podobny do orzecha laskowego w smaku? jeśli tak, to chyba nie ... a piernikowy? zawsze mozna zastąpić jednak przyprawą do piernika, ale też mógłby być intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na allegro są dostępne:) Ostatnio kupywałam

    OdpowiedzUsuń
  9. jak najwięcej i najszybciej! ;]
    Ale zdecydowanie miodowy i mleka skondensowanego !;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdo, na allegro mają sklep tez swój, ale bezpośrednio przez ich stronę jest szybciej i taniej :)
    Już babeczce piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Margo, orzech włoski to orzech włoski, nie laskowy :) Totalnie włoski :) Więc jest inny :)
    Piernikowy, to myślę, że w sumie można zastąpić, ale aromat jest wydajniejszy niż przyprawa, bo przyprawę dajesz łyżkami a aromat tylko na czubek noża lub łyżeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ang3la1, Czekoladowy przecież jest dostępny normalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Poltergeist'cie :) Aromat wystarcza na tak dłuuugo, że aż jeszcze nie zużyłam jak we wrześniu kupiłam, więc inwestycja w aromaty jest bardzo dobra, bo ich się dodaje na czubek noża, lub na czubek łyżeczki, rzadko kiedy daję 1/4 łyżeczki, a to tez malutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam wszystkie już zostały wymienione więc nie będę się powtarzać:) już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  15. a co z pistacją? Nie widziałam jej w Twoim teście

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kiedyś tez od nich zamawiałam,ale co do tofii, to wcale go nie przypomina i bez względu ile się go nasypie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jakie ty toffi znasz, ale ten aromat co ja mam jest normalnie toffi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję zamówić:
    miodowy
    mleka skondensowanego
    i myślę nad orzechem włoskim

    do tego toffi i kokos :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. wczoraj przyjechała moja paczka z : pomarańczą,wiśniowy,toffi,orzech laskowy,ananas(gratis dostałam aromat truskawkowy powalajacy jak prawdziwa truskawa ) polecam wszystkie mam jeszcze w domu maslany (świetny do bułeczki z mikrofali) i bananowy jak narazie mój fawotyt. Teraz czekam az się pojawi miodowy i porzeczka a i jeszcze kokos chce zamówić. Naprawde warto w nie zainwestować wcale nie wychodza drogo bo sa bardzo,bardzo wydajne :P

    OdpowiedzUsuń
  20. a toffi dodane do ciasta z nuta karmelu....poprostu bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  21. do innych nie mam zastrzeżeń,są dobre,ale tofii to mój ulubiony i powinni go dopracować

    OdpowiedzUsuń
  22. Satyria dobre smaki wybrałaś, z tym mlekiem skondensowanym to ja osobiście mam małe "ale" z uwagi na smak bebiko, ale jak pisałam, fajnie sie skomponuje jako kaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sylwio, bo to sie tak wydaje, że 10g to malutko, ale dawkowanie jest przecież tak minimalne, że trzeba często je używać, żeby je w końcu kiedys zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz, mój ulubiony to banan, ale jakoś nikt nie dopracował go, żeby smakował jak dojrzały banan cały brązowy prawda? :) Mnie toffi smakuje jak każde inne toffi :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Magdo to nie jest miejsce do pisania gdzie kupiłaś :P zawłaszcza, że gdzie indziej, tylko pytanie o konkretne aromaty z konkretnego sklepu z którego zamiawiamy

    OdpowiedzUsuń
  26. gruszka:) ja chcę gruszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i tak,ale po prostu chciałam podpowiedzieć,ze one są dostępne w kilkunastu pysznych smakach,no i o niebo tańsze

    OdpowiedzUsuń
  28. To jak z tymi aromacikami? wiesz coś już może? Jakie będą i kiedy dostępne?
    z góry dzięki za info!;]

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Magdo, ale wcale nie wydajne, bo są malutkie i nie przekłada sie to wogóle na oszczędność, bo trzeba by zamawiac non stop i płacić za przesyłke bo się zaraz zużyją, a proszkowe są niezużywalne :) bo jest ich tak dużo i tak mało się daje że szok :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Babeczka jeszcze nie odp, ale jak doładuje konto to zadzwonie do niej :) bo wiem, że ostatnio czasu nie ma, ale miodowy powinien już być/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...