ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 2 marca 2011

Zupa brokułowa z surimi - dukan

Surimi jest moim ulubionym dodatkiem do zup :)

  •  2 garście mieszanki 3-składnikowej (brokuł, marchew, kalafior) z przewagą brokułu
  • 1 mała cebula
  • surimi
  • 1 kostka warzywna lub rosołowa
  • dodatkowe ulubione przyprawy
  • opcjonalnie 1-2 łyżki jogurtu
  • 600ml wody
Zagotować wodę, dodając kostkę. Warzywa wrzucić do gotującej wody, gotować do lekkiej miękkości (nie muszą być miękkie). Zmiksować wszystko na gładko. Dodać ewentualny jogurt. Wrzucić pokrojone surimi.


7 komentarzy:

  1. super mam paczkę surimi w lodówce i trochę zamrożonych brokułów. Takiego połączenia jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zupy krem i surimi jadam głównie w zupach lub z jajkiem :) Mnie ono świetnie pasuje do wszystkich warzyw :) Dziś mam jarzynową z surimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dotąd uzywałam tylko do salatek z jajkiem i ogórkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. bo z jajkiem surimi jest idealne :) Ale spróbuj w zupie, naprawdę przebija jajko :) przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wypróbuje na pewno tymbardziej ,że brokuły uwielbiam na różne sposoby :) często robię brokuły na parze

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś rację z tym surimi , naprawde świetnie smakuje w zupce:) szczerze nie spodziewałam się :)))
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Dletego może to nudne, ale każda moja zupa zawiera surimi :) Prócz z seleru naciowego, bo ta mi smakuje czysta :D
    Surimi też świetnie wygląda, jak makaronik "D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...