ZNAJDŹ PRZEPIS

sobota, 26 marca 2011

Pieczarki nadziewane - Dukan

  • duże pieczarki, bardziej płaskie
  • farsz np: cebula, mięso/wędlina, pokrojone nóżki pieczarek, papryka, jajko, przyprawy, koncentrat, kapary, cokolwiek wg gustu
  • kawałki sera topionego lub domowego na wierzch
Pieczarki myjemy, czyścimy, odcinamy nóżki, które kroimy drobno i dodajemy do farszu. Pieczarki można najpierw obgotować w wodzie i nadziać lub od razu nałożyć farsz i włożyć do piekarnika 180-200* do czasu aż zmiękną i będą od spodu chrupiące. ok. 30-40 minut.
Wodę która będzie wyciekać wylewać, lub czekać aż odparuje.

13 komentarzy:

  1. a jak długo mniej więcej piekłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. jakoś 30 minut?
    Najlepiej je obgotować w osolonej wodzie i wtedy dopiero nadziewać, to zrobią się szybciej.
    Wyjęłam dopiero jak spód był chrupiący :)
    Ser nałożyłam pod koniec, bo nie chciałam, żeby się spiekł za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zrobiłam bez gotowania, z szynką pomidorami papryką i przyprawami :D wyszły pyszne i ostre! wielkie dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile czasu piekłaś? Bo ja nie pamiętam dokladnie a przyda się konkretne info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. około 40 minut (były trochę miękkie ale farsz był już lekko spieczony)

    OdpowiedzUsuń
  6. oki :) A spód miałaś chrupiący? bo ja miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chrupiący nie był ale za mokry też nie. Za to szynka i pomidor fajnie sie spiekły i były chrupkie c:

    OdpowiedzUsuń
  8. A widzisz, mój od dołu mocniej grzeje pewnie dlatego mi chrupały :) I wodę wylewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja położyłam na papierze i nie wylewałam. następnym razem może zrobię z nich szaszłyk to się lepiej upieką ;D albo na grillu. Mój piekarnik raczej od dołu nie dogrzewa a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na grillu zdecydowanie polecam :) Lepiej z wody odparują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie mi odparowały i były baardzo smaczne! Przepis prosty a jaki smakowity!

    Miss N.

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie <3!!! nie miałam co zrobić z pieczarkami bo by się zepsuły i tu o taki przepis extra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...