ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 16 marca 2011

Chrupiące mini babeczki pomarańczowe z czekoladą - Dukan


  • 13-14 mini babeczek średnica dna 2,8cm porcyjka raczej mała, ale urocza :)
  • 2 łyżki otrębów (1o + 1p)
  • 1 żółtko
  • 1 łyżka serka twarogowego (jak do sernika)
  • 1 łyżka mleka w proszku
  • podwójna porcja i pokruszona czekolada z przepisu na czekoladę do zapiekania (bez kuleczek, po prostu pokruszyć)
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • aromat pomarańczowy
  • słodzik (sypnęłam trochę w proszku)
Wymieszać wszystko. Piekarnik nastawić na 170 stopni. Nałożyć po 1 łyżeczce do papilotek. Można na wierz dać po 1 kuleczce czekoladowej.
Piec ok 20 minut? Do mocnego chrupania :)
Czekolada i wierzch fantastycznie chrupią :)

11 komentarzy:

  1. jutro zabieram się do pichcenia teraz jestem w domu na chorobowym i zamiast leżeć w łóżku to siedzę w kuchni tak kusisz tymi przepisami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko zjedz od razu, bo później miękną i tylko wierzchnia czekolada jeszcze chrupa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądaja pysznie :D mam do ciebie pytanie - gdzie kupujesz aromaty spożywcze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo za tyle fantastycznych przepisów :). Aromaty dzięki Tobie na stałe zagościły w mojej kuchni i są cudownym urozmaiceniem, a ten orzechowy, mmmmm....:)
    Mam jeszcze pytanie, jak wygląda proszek do pieczenia bez mąki tzn opakowanie, czy też marka ;), bo na taki jeszcze nie udało mi się trafić(u mnie w Kauflandzie niestety nie ma)?
    Pozdrawiam Wanilia26

    OdpowiedzUsuń
  5. Wanilio, proszku niestety już chyba nie ma, bo też nie mogłam znaleźć. A był żółty, duży jak budyn z napisem bez glutenu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję.
    Właśnie znalazłam w internecie, ale takiego faktycznie jeszcze nie spotkałam w sklepie, ani tej firmy.
    Wanilia26

    OdpowiedzUsuń
  7. sprobowalam, oczywisvie nie byłabym soba gdybym czegos nie zmieniła, dałam aromat kokosowy i zamiast czekolady łyzke jagód goji, pyyyyycha! troche nie chrupia, ale to nic :P
    DARIA

    OdpowiedzUsuń
  8. Może za krótko piekłaś? :) ale najważniejsze, że smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. witam to mleko w proszku to jakie mom kupić bo jest tego całe zatrzęsienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko odtłuszczone w proszku instant z mlekovity, 250g. Granatowe opakowanie. Dostepne w Netto, Leclerc, chyba w Realu?

      Usuń
  10. od rana coś mi się chciało na szybko,w lodówce mam kawałek 3 bita i biłam sie z soba zeby go nie zjeść, znalazłam ten przepis i REWELACJA!!! tylko zamiast czekolady dałam żurawinę i babeczki polałam lukrem cytrynowym - wyborne. Dziękuję za zaspokojenie chętki na słodkie :) 3 bit ocalało :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...