ZNAJDŹ PRZEPIS

niedziela, 24 lipca 2011

Kruszonka do ciast - Dukan

  • Składniki na małą porcję
  • 1 łyżka twarogu
  • 2 płaskie łyżeczki mleka w proszku
  • słodzik w proszku (do smaku)
Wymieszać składniki, masa może się lepić trochę :)
Odrywać małe kawałki masy (moje przez pośpiech były dość duże) i układać na papierze do pieczenia :)
Piec aż się lekko zrumienią :)
Choć wygląda niepozornie, jak dla mnie idealnie zastępuje cukrowo-tłuszczową kruszonkę mojej mamy :) Najlepiej prezentuje się na bułce drożdżowej z serem lub cieście z polewą :) Moja kruszonka lekko spiekła się od spodu, ale po zanurzeniu w polewie nie było tego widać :D

12 komentarzy:

  1. O jejku kruszonka :) mniam już mam pomysł na owocowe crumble pod Twoą kruszonką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że spełni wymagania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu powiedzmi czy mogę czymś zastąpić mleko w proszku?? Ja mieszkam w Niemczech a tutaj nie widziałam mleka w proszku a mam ochotę zrobić twoje bułeczki z serem i kruszonką.
    Pozdrawiam serdecznie
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj niestety nie :(
    Może gdzieś popytaj? bo przecież praktycznie wszędzie jest mleko w proszku :) choćby dla dzieci?
    Może w Netto niemieckim? czy osiedlowych? czy co tam jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mleko odtłuszczone można kupić w Edece, Realu ...itd:)
    Firma Sucofin ( magermilchpulver).


    A blog super ...czytam od godziny z wielkim uśmiechem ..tyle tu dobroci.
    Pozdrawiam autorkę serdecznie - krynia (Niemcy )

    OdpowiedzUsuń
  6. krynia,
    dzięki za info, na pewno się komuś przyda :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi nie wyszła i teraz nie wiem czemu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. A co znaczy, że nie wyszła?
    Może jakiś inny twaróg użyłaś? mleko?
    cokolwiek innego?

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiego twarogu użyłaś?:-)
    i w jakiej temperaturze i jak długo piekłaś (wiem, że to zależy od piekarnika, ale tak mniej więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twaróg w kostce.
    Aż się zdziwiłam, że nie napisałam tutaj nic o czasie i temp.
    Pewnie daltego, że dodawałam to razem z przpisem na drożdżówki więc tam zobacz jaka temperatura :)
    bo czas to jak widać niedługi, bo łatwo się przypieka :) Ale kilka minut to trwało ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...