ZNAJDŹ PRZEPIS

sobota, 30 lipca 2011

Owsianka jagodowo-śliwkowa z żurawiną - Dukan

  • 3 łyżki otrębów NIE mielonych (2o+1p)
  • słodzik (do smaku, dałam 4 tabl)
  • mleko średnio 1-2 szklanki
  • aromat śliwkowy (klik) 
  • aromat jagodowy (klik) 
  • barwnik fioletowy (klik)
  • żurawina (w fazie uderzeniowej tylko troszeczkę lub bez)
Pyszna i cudownie wyglądająca owsianka :D 
  1. Otręby i słodzik wsypać go garnuszka.
  2. Dolać mleko.
  3. Zagrzać na małym ogniu aż zgęstnieje (jeśli lubimy gęstą), lub bez gotowania jeśli lubimy tylko ciepłą.
  4. Dodać barwnik (najpierw 1 szczypta) i mocno mieszać, bo najpierw zrobi się czerwone, dopiero po dłuższym mieszaniu będzie piękny fiolet :) 
  5. Na koniec dodać aromaty po szczypcie :)
  6. Posypać pokrojoną żurawiną.

6 komentarzy:

  1. Haha :) Z Żurawiną! Dzięki Aniu :D
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wkońcu żurawinę to będziesz szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak :) Teraz nie wiem od czego zacząć ;P Ale chyba będą pieguski na początek.
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kolorek :) śliczny! no i powiem Ci, że jak na osobę, która lubi mało słodkie, to podziwiam za te 4 tabletki, bo ja na tę ilość ledwie 3 znoszę, a mam wysoki próg zasłodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może mój słodzik jest słabszy? ja tez mam niski próg, ale jakoś 4 sa dla mnie w sam raz.. a może to były 3? teraz to już nie wiem :D
    Ale pięknie wyszło :D super barwnik :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...