ZNAJDŹ PRZEPIS

niedziela, 26 lutego 2012

Mini Pizze Prowansalskie - Dukan

  • 3 sztuki mini kromek (klik)
  • 4 łyżeczki koncentratu pomidorowego
  • zioła prowansalskie + opcjonalnie inne przyprawy jak czosnek
  • 3-4 małe pieczarki
  • kawałeczek cebulki
  • 25g startego na dużych oczkach Sera Piórko (klik)
Farsz przygotowałam z wcześniej marynowanych pieczarek i cebulki, ale dobre będzie również ze zwykłymi. Moje mini pizze były przygotowane wieczorem a pieczone rano więc przez noc się przegryzały.

  1. Mini kromki przeciąć na pół (co daje nam 6 sztuk mini pizz).
  2. Koncentrat wymieszać z ziołami prowansalskimi (średnio niecała łyżeczka lub więcej do smaku), odstawić.
  3. Opcjonalnie można doprawić jeszcze czosnkiem granulowanym itp.
  4. Pieczarki i cebulę pokroić drobniutko w półplasterki, udusić w rondelku na odrobinie wody.
  5. Krążki spodów posmarować połową koncentratu, drugą jego część wymieszać z farszem cebulowo-pieczarkowym.
  6. Ułożyć farsz na krążkach, posypać serem oraz odrobiną ziół prowansalskich.
  7. Zapiekać kilka minut w 180* aż ser się rozpuści.


6 komentarzy:

  1. wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. juz zbieram opakowania po pasztetach :D
    Do końca tygodnia postaram się zrobić i zdam relację :)
    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kacha, bo takie są :)
    Mnie najbardziej z samymi ziołami smakowało, ale można doprawić jeszcze czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia,
    opakowania przydadzą się tak jak pisałam w pości o cnich - do wszystkeigo :)
    w sumie nawet galaretki w nich można robic, potem do ciepłej wody na chwilę i wyskoczą same :D albo folią wyłożyć

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają i smakują rewelacyjnie,właśnie się nimi zajadam,pyyyychota:))

    OdpowiedzUsuń
  6. :) swoje jadłam na śniadanie i powiem ci, że tak sie najadłam, że ostatnią ledwo wciskałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...