ZNAJDŹ PRZEPIS

sobota, 12 listopada 2011

Pizza z Mikrofali - Dukan

  • 3 łyżki otrąb (2o+1p) NIE mielonych
  • 150g serka homo
  • 60g szynki
  • 0,5 małej cebuli (posiekać)
  • opcjonalnie 1 pokrojona pieczarka (w fazie uderzeniowej - pominąć)
  • przyprawa do pizzy lub oregano
  • 1 dość płaska łyżeczka proszku do pieczenia (w fazie uderzeniowej - 0,5 łyżeczki sody)
  • ketchup do posmarowania (po upieczeniu) (w fazie uderzeniowej - odrobina koncentratu)
Moja pizza była dość wysoka (otręby ładnie napęczniały) średnica ok 11cm. Piekłam w misce pojemniku do mikrofali (klik).

  1. Wymieszać wszystkie składniki w podanej kolejności, odstawić na kilka minut. 
  2. Piec w mikrofali w o połowę wyższym naczyniu (masa się wzburzy a potem opadnie) lub na papierze do pieczenia. 
  3. Moja mikrofala była ustawiona na moc max i piekłam 6 minut, potem wyłożyłam na rozgrzaną patelnię i piekłam po 2-3 minuty z obu stron aż było chrupiące :) 
  4. Posmarować ketchupem, polecam jeść nożem i widelcem :) 

30 komentarzy:

  1. Właśnie zrobiłam ^^ i jem. Mega pyszne! piekłam w mikrofali 7 min i po 4 min na patelni bo miałam długo luźną papkę. Wyszła pyszna Niby pizza taka a'la placek ziemniaczany z szynka :) Tylko zawartość serka daję taki genialny posmak ^^ jakby był topiony ser żółty... Ah... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa... wzbogaciłam o paprykę. Nie wiem czy na Dukanie można ( Ja nie jestem na Dukanie, ale jem głównie tego typu rzeczy ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że można paprykę, ale na dni warzywne :)
    fajnie, że ci smakowało :) u mnie to i 5,5 minuty by wystarczyło w mikro, ale wiadomo, że każda mikro inaczej grzeje :)
    Ale dla takiego smaku i konsystencji to się opłaca raz na jakiś czas odpalić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a Wasza max moc to jaka?
    Bo ja teraz sobie taka mega mikrofalę kupiłam, gdzie max moc to 1400W ... aż strach co może z tego wyjść, bo do tej pory korzystałam z 800W ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem, ale z mikrofalami jest tak, że nie ważne jaką ma moc, bo to co napisane to tyle ona może maymalnie wyciągnąć zakładając, że jakies tam pierdoły ustawisz grill itp, a tak to im większa moc tym mniej czasu pieczesz a jeśli niższą moc to dłużej pieczesz stąd rozkręcić na maxa i szybko upichcić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam pytanie czy to mozna jesz w pierwszej fazie??

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz.. jak widać nie :) powinnaś wiedzieć :) ALE jeśli zamienisz proszek na sodę (dając połowę porcji) to możesz szamać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakim naczyniu piekłaś, że średnica aż 11cm?! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W miseczce okrągłej do mikrofali, taka co to pokrywkę jeszcze ma, ale bez pokrywy piekę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co można urzyć zamiast serka homo. czy mogę dać jogurt???

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, na jogurtach średnio coś piekę, bo wodniste są i nieczęsto coś wychodzi z nich.. musisz spróbować, jak nie wyjdzie to może poratujesz na patelni, ale jak wyjdzie to napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Dukanie można jeść keczup ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, jak znajdziesz bezcukrowy :) ale tak naprawdę po trochu każdy je zwykły :) bo trudno dostać bez cukru, zresztą zawsze jest z jakimś tam cukrem :)
    Możesz użyć zamiast tego koncentratu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyyycha!!! Dziś bez warzyw ale już jutro będę je mogła dodać. A przyprawa do pizzy jednak robi swoje... Mniam

    OdpowiedzUsuń
  15. Samara,
    i jak smakowało w wersji warzywnej? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zamiast serka homo (bo takiego niestety w UK dostac nie moge nigdzie-moze ktos tez tu jest i wie gdzie dostac) uzylam odtluszczonego jogurtu typu greckiego. konsystencja przyzwoita, zaraz wrzucam na patelnie - trzymajcie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iiii? jak smakowało?
    Co do serka to zapytaj na czacie, dziewczyn z UK jest sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepyszna! po podsmażeniu na patelni chrupała po bokach jak prawdziwa, a ja zdobyłam jeszcze drobiowego kabanosa, którego wcześniej podsmażyłam na patelni i dodałam do całości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kamila serek homo to po angielsku fromage frais i znajdziesz go prawie wszedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nazwę znam, ale serka jak nie było tak nie ma :( a mieszkam tu ponad pół roku

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamila,
    anie pytałaś, czy sprowadzą? może nie ma, bo nikt nie kupował? albo nie pomyśleli, żeby sprzedawać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamila, ja kupuje przewaznie w Tesco, ale w Sainsbury i w Asda tez jest i podejrzewam ze w innych marketach tez. Trzeba dobrze poszukac, kolo jogurtow naturalnych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam!
    Dzisiaj odkryłam tego bloga:)
    I właśnie wcinam pizze z mikrofali... No deeeelicjeee! Trochę przypaliłam na patelni ale i tak rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pizza genialna :) Zrobiłam ją na talerzu płaskim i wyszła mega cienka, z kurczakiem wędzonym zamiast szynki i sosem czosnkowym na reszcie serka homo. Przy tak cienkim cieście trochę mało sztywne to ciasto wyszło, ale genialne w smaku.
    Uwielbiam Cię :)
    Glory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienkiej nie próbowałam, akurat tutaj taka bułkowata wielkość mi odpowiada, ale ciesze się, że zrobiłaś inaczej i ci smakowało :)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  25. Witam, mam pytanie o ketchup, o jakiś konkretny chodzi ? Jakiej firmy najlepiej ?

    Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dostepne były bez cukrowe. teraz zdarzają się 2 razy w roku lub rzadziej w lidlu z linessy. Ogólnie uzywałam zwykłego, smacznego i tyle :) choć początkowo zwracałam uwagę na ilość węgli, by była najnizsza, ale róznice są niewielkie,

      Usuń
  26. Super przepis! Fajnie, że w przepisie nie ma.jajek, naprawdę polecam. Dzięki Aniu!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, to jest najlepszy blog inspirowany dietą proteinową. Właśnie zrobiłam pizzę według Twojego przepisu i jestem zachwycona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...