ZNAJDŹ PRZEPIS

czwartek, 8 grudnia 2011

Zupa Brokułowa - Dukan

    • brokuł (użyłam pół lub 3/4)
    • 100g serka wiejskiego
    • 1-2 łyżki suszu warzywnego
    • 1 kostka rosołowa
    • 500ml wody
    • pieprz czarny, bazylia i oregano
    Brokuł zapewne a każdej postaci jest pyszny, ale zupa czysto brokułowa z odrobiną suszonej włoszczyzny jest świetna w smaku! Można przygotować z niej krem, wysterczy tylko zmiksować na gładko.
    1. Zagotować wodę z kostką rosołową oraz z suszem warzywnym. 
    2. Brokuła umyć i podzielić na różyczki. 
    3. Dodać do gotującej wody, gotować do preferowanej miękkości. 
    4. Pod koniec gotowania dodać serek wiejski ciągle mieszając. 
    5. Zupę doprawić pieprzem czarnym i szczyptą bazylii i oregano.

    12 komentarzy:

    1. Zrobilam dzisiaj ale przyznaje bez bicia ze dodalam ugotowane oddzielnie misko z indyka i calosc byla smakowita.. :) nowa

      OdpowiedzUsuń
    2. Łojej, przecież mięsko możesz dodawać :) ja akurat nie miałam nic więc taka zupka powstała :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Zrobiłam, jaka dobra wyszła. Dodałam troszkę kurczaka. Pychota, konsystencja taka jak lubię, polecam :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Dodatki to dowolnie :) mógłby być i kurczak i wędlina i jajko czy makaron :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Właśnie skończyłam i ... jest pyyyyszunia :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Jestem na drugiej fazie Dukana i zrobiłam sobie dzisiaj tą zupę według Pani przepisu. Rewelacyjna! Jakaś odmiana :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Oj oj! tylko nie "Pani" :) za młoda na to jestem :P
      ciesze sie, ze zupa smakowała :) pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    8. Wyśmienita! A właściwie przestępowałam do przygotowania z myślą: brokuły w wodzie;-) A smak mnie zaskoczył. Dziękuję;-)
      Pzdr kitkowa

      OdpowiedzUsuń
    9. witam, czy zamiast serka wiejskiego można użyć serka Emilki? pozdrawiam, edyta

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Edyto, niestety nie. Serek wiejski topi się i w zupie zachowuje jak śmietana. Część serka to delikatne rozpływające się kuleczki a reszta jest rozpuszczona. Serek emilki taki nie jest, może się rozwarstwić i wytrącić na serwatkę i twaróg.

        Usuń

    Dziękuję za komentarz :)
    Zapraszam również na czat :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...