ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 7 grudnia 2011

Ho, ho, ho :)

Nie było mnie ostatnio, bo technicznie nie jestem dostępna :)
Ale planuję ponownie (jak rok temu) przygotować dla Was listę z przepisami do wykorzystania na święta, a w tym roku będzie ona spoooro większa, zwłaszcza, że mam jeszcze kilka pomysłów :)
Czy Wy też wpadliście już w mikołajowo-świąteczny nastrój?
Uwielbiam oglądać wszystko co świąteczne w sklepach
Ale na razie postaram się jeszcze dziś coś wrzucić, chyba, że znów kompa szlag trafi :)
                                                            /bye

9 komentarzy:

  1. Miło, że będzie lista! Przeszukiwałam przez ostatnie dni bloga, by jakieś przepisy odpowiednie na święta znaleźć, ale widzę, że ułatwiasz zadanie! :D
    Pozdrawiam, Katka.

    OdpowiedzUsuń
  2. też na to liczyłam! :) dzięki :*
    aa co do nastroju to mnie tak samo on nie opuszcza i już się cieszę na swięta a w galeriach tak bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że będzie lista!
    Ale ja i tak wiem, że bez piernika marchewkowego i pierogów(do Twojego ciasta na "ruskie" zrobiłam swój tradycyjny świąteczny farsz i wyszły pyyyyyyycha) się nie obejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu śledzę twojego bloga i mimo, że nie jestem na diecie Dukana, to wiele przepisów z twojego bloga wykorzystuję - przyrządzasz same pychotki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) fajnie, że podobają się przepisy nawet jeśli nie musisz ich jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Witam:) mam pytanie. Czy dałabyś radę stworzyć przepis na makówki dukanowskie na świeta?:) uwielbiam makówki ale tam niestety bułka, miód, migdały... jestem zdeterminowana i już przedstawiłam rodzinie swoje propozycje dukanowskie na święta :) oczywiście wszystko dzięki Tobie !!!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. A co to są te makówki? bo z makowych rzeczy znam tylko Bitki (baletki) makowe, makowiec i drożdżówki makowe :) aha jeszcze kutia, le nigdy nie robiłam, dopiero zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tutaj to trudno zrobic takie makówki, ino to prawie sam mak z bułką :(
    Więc nie wiem.. chyba już ta kutia jest łatwiejsza :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...