ZNAJDŹ PRZEPIS

piątek, 2 grudnia 2011

Kremowe Muffiny - Dukan

  • 200-250g serka wiejskiego
  • 12 tabl słodziku
  • 3 łyżki otrębów
  • 1 łyżka puddingu waniliowego (lub skrobi kukurydzianej)
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • aromat waniliowy (klik)
Niesamowicie kremowe muffiny, które ślicznie urosły :) Intrygujący słodko-słony smak. Niestety nie pamiętam ile sztuk wyszło. Serek najlepiej użyć taki, który stał otwarty, ponieważ samoistnie gęstnieje stojąc w lodówce (bez foli srebrnej).
  1. Piekarnik rozgrzać do 180* jeśli nie mamy silikonowych form na muffiny proponuję metalowe wyłożyć papierem do pieczenia. 
  2. Serek wiejski (jeśli rzadki to bez wody, użyłam Vian z Kauflandu w kubełku 500g, jest najgęstszy) wymieszać ze słodzikiem i otrębami, odstawić na kilka minut. 
  3. Dodać jajko i pudding (oczywiście jak zawsze jest to proszek), wymieszać dokładnie. 
  4. Nałożyć do form, piec ok 40 minut, studzić w wyłączonym i uchylonym piecu najpierw kilka minut w formach, potem wyjąć i dalej dosuszać. 
  5. Jeść najlepiej lekko ciepłe.

25 komentarzy:

  1. podawanie zawartości białka w produkcie - kolejny świetny pomysł
    dziękuję za wszystkie przepisy
    zawsze w każdej diecie brakowało mi pieczywa
    teraz głównie dzięki chlebowi lnianemu nawet zapach z piekarni nie powoduje u mnie ślinotoku
    codziennie zaglądam na tą stronkę i czekam na nowe pomysły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, chcę powoli każdy przepis podliczyć, ale wiadomo, że liczę na tych produktach, które użyłam, bo serki się różnią itd :)
    Chlebek lniany rzeczywiście dobry, muszę też zrobić jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszne...uwielbiam Twoje przepisy:) Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze :) lubię taką kremową konsystencję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Upiekłam je i wyszły pyszne, nietypowe, jeszcze takich nie jadłam. Moim zdaniem to najlepszy blog z przepisami diety dukana. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)
    To dobre słowo - nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I najlepsze babeczki! Może nie są abrdzo muffinowe, ale mi smakowały jak najprawdziwsze babeczki z budyniem! Były pyszne! Nie wiem, czy ta wilgos i "budyniowość" wynikały z niedopieczenia(piekłam pod blachą z drożdżówkami ;P), ale to sie zaraz okaże, bo właśnie wyjmują kolejną partię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu są "Kremowe" :) więc w tym rzecz, by były takie "wilgotne" w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm... jakie to dobre! bardzo wszystkim polecam. Zrobiłam ostatnio (po wielu Twoich przepisach) następujące spostrzeżenie - mój próg słodkości jest zazwyczaj dwie tabletki po Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymiatasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja marze o ksiazce z tymi wszystkimi przepisami. I prosze o podanie ilosci lyzek sypkiego slodziku w stosunku do tabletek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka to trudny temat, ciężki do wykonania, bo wydawnictwa nie są zainteresowane przepisami zazwyczaj :(
    A słodzik to nie wiem jak masz proszkowy, ale 1 tabl. słodziku to 1 łyżeczka cukru, więc zobacz ile masz napisane na proszkowym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sa poprostu obłedne tak dobrych słodkosci jeszcze nie jadłam na dukanie;)Wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się ujawnię, bo podczytuję Twoje przepisy od listopada i dzięki nim wytrzymuję na Dukanie. Anno, Ty masz nie tylko rewelacyjne pomysły, ale wręcz wielki talent. Babeczki wyszły rewelacyjne jak i wszystko inne. Twoje zupy, szczególnie brokułowa z paluszkami surimi czy paprykowa będą mi towarzyszyły nawet po skończonej diecie.

    OdpowiedzUsuń
  15. O, to milutko :)
    Fajnie, ze ci babeczki i inne potrawy smakują, bo moje pierwsze wrażenie po upieczeniu było "ooo.. surowe?", ale ugryzłam i konsystencja serka po prostu rewelacja, uwielbiam go w takiej postaci :)
    Wiele przepisów z mojego bloga jest idealna na inne diety, ale też jak piszesz na jedzenie ich po diecie :) zwłaszcza zupy czy ciasta i naleśniki, gdzie w normalnym żywieniu robi się je tłusto i mącznie, a może byc lekko i pysznie :D
    pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wogole mi nie wyszly... Ani nie urosly nic i tez troszke dziwnie smakuja nie wiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie chca sie od papierkow poodklejac :(

    OdpowiedzUsuń
  18. a moge na to mase puddingowa wylac troszeczke na gorze kazdej muffiny?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,

    wczoraj zrobiłam 3 różne Twoje przepisy z babeczkami :)
    I te wyszły i smakowały najlepiej. Będę je robić jeszcze miliard razy :)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie :) wiedziałam, że przepis się spodoba, to były moje ulubione babeczki na każda okazję :)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  20. Na wczorajsze zachciewajki podczas niedzieli babeczki były idealne😃 Dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...