ZNAJDŹ PRZEPIS

sobota, 8 grudnia 2012

Chleb Bez Jajek z Mikrofali - Dieta Dukana

O świetnych właściwościach lnu nie trzeba zapewniać, bo świetnie działa, w dodatku idealnie zastępuje jajka w pieczeniu.
  • 2 łyżki otrębów owsianych
  • 1 łyżka otrębów pszennych
  • 2 płaskie łyżki lnu (klik)
  • odrobina soli do smaku lub przyprawy
  • 0,5 łyżeczki sody
  • 150g serka homogenizowanego
  1. Wymieszać suche składniki.
  2. Dodać serek homogenizowany.
  3. Wymieszać dokładnie.
  4. Przełożyć do pojemnika do mikrofali (klik) (mieszałam od razu w pojemniku).
  5. Wyrównać wierzch masy, odstawić na 2-3 minuty.
  6. Piec w mikrofali na maksymalnej mocy (900w) przez 6-8 minut (w zależności od mocy).
  7. Chlebek po kilku minutach, gdy będzie już zbity,  wyjąć z formy i piec bez niej.
  8. Upieczony wystudzić dokładnie na kratce, by odparował i zesztywniał.
*Wartość białkowa dania to +- 12g białka (użyłam serka homogenizowanego Milblu z Kauflandu).

13 komentarzy:

  1. Ja juz chyba gdzie kiedys prosilam, ale nie pamietam,zebys wyslala, mozeszpokazac to swoje naczynie do mikrofali??? Moze mozna gdzie takie kupic w necie???

    OdpowiedzUsuń
  2. Agra,
    już dawno to zrobiłam :)
    Zapomniałam wkleić linka tutaj :)
    Swoje kupiłam w sklepie typu wszystko za 5zł, kosztowało 3zł, ma pokrywę z jabuszkiem, ale nie piekę z pokrywą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć też jestem na tej diecie i na twój blog trafiłam przypadkowo
    ale od tej pory będę częstym gościem.
    Normalnie szacunek dla ciebie i twoich przepisów bo ja już drugi raz dukam i nie mam inspiracji kulinarnych ale dzięki tobie , czuję że żyję !!!!:-) pozdrawiam gorąco i spadam do kuchni.
    mój nick w dukanie to dukanka71.Buziollleee!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, jak miło :) powodzenia w diecie :) pamiętaj, że kolejne podejścia powodują ciut mniejsze efkty niż za pierwszym razem :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie. Ja tez drugie podejście do dukana. Na stronę skierowała mnie dukająca koleżanka i oniemiałam z zachwytu. Ile tu pyszności. Do tej pory dieta była nudna i monotonna. tera zmam nadzieję, ze się to zmieni, bo pomysły są fantastyczne tylko szkoda,ze nie ma chętnych do ich zrealizowania. W każdym razie właśnie robiłam ten chlebek i niestety klapa totalna. Wszystko jak w przepisie. Po włożeniu do mikrofali ( w zwykłym pojemniczku z Ikea, ale nadającym się do mikro)najpierw tak niesamowicie urósł, że wyskoczył na mikrofalowy talerzyk. Po 5 min wyjęłam prawie pustą miseczkę z marnymi wiórkami na dnie. Byłam mocno zdziwiona, gdzie podział się cały wielki chlebek. Na dodatek dodałam czosnku granulowanego a chlebek pachnie tak okropnie słodko - mdło. Może tak pachnie len. Nie wiem co źle zrobiłam. Stawiam na czosnek, który w jakiś sposób wszedł w reakcję z resztą lub zwietrzałą sodę (ale przecież rosło jak szalone)lub nieodpowiedni pojemnik. następnym razem spróbuje inny przepis. Może się uda. Pozdrawiam serdecznie i życzę weny twórczej w kwestii dukanowskich przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  6. mozna to zrobic bez mikrofali? w piekarniku??? ja wlasnie zaczynam i nie mam mikrofali i tez nie chce miec. Myslisz ze z piekarnika tez wyjdzie?
    Dzieki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy do mikrofali są zazwyczaj konkretnie do mikrofali ze względu na to w jaki sposób ona piecze, przez co nie uzyska się takiego efektu w piekarniku :(

      Usuń
  7. jesteś W I E L K A !!! dziewczyno :-)) ogromny szacun dla Ciebie !!!!! dzięki Tobie i Twoim przepisom czuję, że żyje normalnie na diecie :-) ... co ja bredzę ja w ogólę nie czuję się jakbym była na jakiejkolwiek diecie
    jem co chcem i chudnę ;-) pozdrawiam gorąco !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :) Dziękuję za tak pozytywny komentarz :)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  8. a moge go zrobic bez lnu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ponieważ len zastępuje jajko.. sprawdzałaś inne moje przepisy? Możesz dodać jajko zamiast lnu, wyjdzie innych chlebek.

      Usuń
  9. czy len mozna od 1 fazy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...