ZNAJDŹ PRZEPIS

środa, 14 września 2011

Rybkaaaaa :)

Zaczęłam jeść ryby :) których nie lubię :) ale robię je tak, że ich nie czuć, więc zapraszam szczególnie osoby, które jak ja ryb nie cierpią :) 
Staram się zniknąć ich smak w potrawie, co się nawet udaje :) 
Dobieram też konkretne ryby, które nie mają ostrego smaku :)
Kupiłam wędzone brzuszki z łososia, są świetne, co mnie bardzo dziwi, bo łosoś w płatach jest okropny.
Do brzuszków podeszłam sceptycznie ale były tanie, że szkoda było nie wziąć :)
Okazało się, że są tak dobre, że niczego nie potrzebują :) I mają dobre tłuszcze :) 
Mintaj wypadł dobrze smakowo :) znam go z paluszków rybnych :) Mrożony w kostkach jest dość tani i wydajny dla mnie - 1 kostka na 1 danie.
Podobnie w kostkach jadłam rybę Sum Rekini, który wygląda jak mintaj, nie jest dość ostry, ale wydaje mi się, że ma bardziej zbite, lekko twardsze mięso? Sum Rekini to inaczej Panga, ryba słodkowodna, trochę mułowate w smaku, zależy jak się zrobi :)
Tuńczyk - wciąż jest be, ale ukryłam go ostatnio w otrębach i nawet było dobre, tylko suche więc muszę dopracować przepis :)
Czekam na ścinki z dorsza, który był jedyną rybą jaką mogłam jeść :)
Wybieram się z Krzysiem na obiad do Unique Club & Longue w Sopocie :) To ich Menu
Najbardziej zastanawia mnie potrawka z owoców morza przy halibucie.
Pierwszy raz w życiu zjem krewetki i potrawkę z owoców morza :) Spróbujemy też Krem w raków :)
Boje się jak to będzie smakować.. zwłaszcza ta potrawka.. co to jest potrawka z owoców morza?
To by było na tyle o rybach w moim jedzeniu, wracam do pisania kolejnego przepisu z rybką :)

2 komentarze:

  1. Witaj Aniu. Potrawka to nic innego jak owoce morza w sosie. Slinka mi leci,- bo uwielbiam takie papu. Baw sie dobrze i opisz jak smakowalo. Kurcze otworzylam to menu i szybkowyszlam bo mnie takie smaki zlapaly.......................... Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwono,
    mam nadzieję, że mnie także zasmakuje jak Tobie :)
    Szczerze, to przerażają mnie trochę te "robaczki".
    Mam nadzieję, że nie trafię na jakieś macki :)
    Wybieramy się jakoś w przyszłym tygodniu lub następnym, bo 22-23 mamy święto ryby i dwumiasta u nas i chcemy iść :) A do Sopotu to i do Zoo w Gdańsku i do Krzyśka siostry do Gdyni jedziemy więc potrzeba kilka dni na to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...