ZNAJDŹ PRZEPIS

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Zasady w skrócie - Dukan

22 komentarze:

  1. Ja od początku drugiej fazy stosuję jedną łyżkę kakao i jedną łyżkę skrobi na dzień. Nie łyżki. Czubate łyżki. Może chudłabym 0,01kg na dzień szybciej stosując łyżeczkę zamiast łyżki, ale lubię mocno kakaowe kakao:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Chciałm tylko zauważyć ,że w mojej ksiązce Dukana jest napisane ze można też stosować 2dni P + 5PW, czyli nie jest koniecznością zeby dni P i dni PW występowały po sobie w tej samej ilości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możesz tego pisac wyrywając to z kontekstu!!
    Ten rytm o którym piszesz jest wyjątkowy i przeznaczony dla konkrentych osób, które chcą schudnąc tylko w dolnych partiach a sa szczupłe w ramionach i mają mały biust, stąd ten rytm.
    Praktycznie 99% odchudza sie całościowo :P
    Czy idzie rytmem 5/5 lub 1/1.
    NIE MOŻE byc więcej dni białkowych niż warzywnych, ale może byc odwrotnie.
    Jeśli będziemy mieć więcej białkowych organizm będzie się zamęczał i dieta może zwolnić, bo organizm nie będzie chciał oddawac swoich tłuszczowych rezerw, zresztą bez sensu świadomie powoli sie wykańczać skoro dieta i tak jest męcząca dla organizmu zwłaszcza rytm 5/5.
    Najzdrowyszy jest rytm 1/1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zgadzam się z Tobą w 100 %. Chodziło mi prosto o to żeby informacja była pełna w 100 % i skoro Dukan pisze ze jest taka możliwośc 2P+5PW , to nazeżało by o niej wspomnieć w zasadach diety :).
    Gratuluję super strony, widać że dużo pracy w nią włożyłaś !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, ale tu jest napisane "zasady w skrócie" i jest to skan z gazety :) a to co w książce to w książce, wiadomo, że bez czytania ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tutaj super przepisy!!! WoW!!! Tylko kto by mi to wszystko piekł i gotował ...? A może masz restaurację z tymi pysznościami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję :)
    Restauracji niestety nie mam :) musiałabym mieszkać w jakims wieeeelkim mieście, gdzie jest duzo osób na dukanie by mieć taką restaurację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest tyle bogów z dietą Dukana i na każdym z nich tysiące osób... Ja mieszkam w Toruniu i gdy ktoś tutaj prowadził taką Dukanową knajpkę , byłoby super...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Toruń daleko :)tysiące osób, ale rozproszeni po całym świecie :P
    Chciałabym coś takiego prowadzić, ale wiadomo - koszta, miejsce i musi byc klientela :) u mnie raczej średnio, za małe miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ja zaczęłam tą dietę jestem w 4 dniu 1 fazy, chcę schudnąć okolo 25 kg, mam taką budowę o której mówiłaś tj grubszy duł tj uda, podladki nawet takie miesiste łydki;( natomiast góra jest chuda, jedynie boczki, ale tak to w miare palski brzuch małe piersi i chude ręcę. Myślisz ze w moim przypadku mogłoby być 2P plus 5p+w? Bardzo Cię proszę o radę, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Ciebie rytm jest 2/0, czyli 2 dni czystych protein i 5 dni zwykłych dni niedietowych, ale bez specjalnych wyskoków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie masz rację, ale mam taką nadwyżkę kilogramów po ciąży, że może najpierw zacznę normalny rytm 1+1 a później przejdę na 2/0 bo chciałabym dość szybko schudnąć... co myślisz kochana na takie coś? Jenak 25 kg jak nic mam do zrzucenia... niestety;(
    pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam na 2/0 ale wydaje mi się, że po coś ten tryb jest :) Ale zrób jak uważasz, że będzie ci najlepiej :)
    pozdrawiam i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja już mam marmoladę zamiast mózgu z tymi otrębami. Zawsze jadłam 3 łyżki dziennie (2o+1p), a niedawno przeczytałam w książce "Przepisy dla Polaków" że tylko 1,5 łyżki... Jestem na Dukanie już któryś raz, ale tym razem chcę wytrwać dłużej niż tylko 3 dni Ifazy:P Nie chcę dużo schudnąc, może 5 kg, choć test dukana powiedziął, że nie muszę w ogóle. Ale lubię tą dietę - dzięki Tobie!:) Twoje przepisy są genialne, a Ty jesteś Wspaniała! :) Pozdrawiam i doradź mi proszę, co z tymi otrębami i czy myślisz, że 1P/1PW będzie dla mnie ok?

    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dukan kiedyś pisał różne wersje, aktualnie i jak mi wiadomo bez zmian jest opcja standardowa czyli 3 łyżki (2 owsiane i 1 pszennych).
    Jeśli wg. testu nie musisz chudnąć, to może być ci trudniej, zwłaszcza, że wiesz, że to niewiele.
    System 1/1 jest "wolniejszy" w cudzysłowie zaznaczam, bo powolność polega na niewydalaniu na bieżąco wody z organizmu, co fałszuje wyniki na wadze. Ale jest to tryb bezpieczny, dla wielu przyjemny, gdy lubują się w warzywach :)
    Jesli piszesz, że lubisz ta dietę to spróbuj 1/1, bo nie powinnaś nawet poczuć, ze dietujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja mam takie pytanie może i głupie,ale czy jeżeli mi łatwiej liczyć i jest mi wygodnie 7/7 to może tak być czy to będzie przynosić mniejsze rezultaty.?bo jeżeli bez zmian to tak zostawię:)

    a 2. bardzo fajny blog:) podziwiam za kreatywność, chęci, i umiejętność dzielenia się tym z innymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno się przekraczać 5-ciu dni, bo dieta jest dość ciężka dla organizmu i takie wydłużenie dni bez warzyw może okazać się nieskuteczne.

      Usuń
  17. W książce Dukana jest napisane, że nie można spożywać mleka oraz podczas fazy uderzeniowej można jeśc tylko 2 łyżki otrębów. To jak to jest w końcu ? Na zdrowy, chłopski rozum wierzyłabym książce i chociaż zdaję sobie sprawe, że jedna łyżeczka otrebów nic w mojej diecie nie zmieni to jestem chorobliwą perfekcjonisktą i albo coś robię na 100% albo wcale, stąd moje pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytać zawsze trzeba :) Dukan wydał kilka książek o diecie, w każdej jest zmiana i nowe produkty. dieta ta istnieje od ponad 30 lat więc logiczne są zmiany (powstają nowe produkty, rynek spożywczy dostosowuje się do diet białkowych, Dukan uświadamia sobie różne rzeczy).
      Ostatecznie stanęło na tym, że mleko możesz spożywać normalne, otręby w ilości 3 łyżek (2 owsiane i 1 pszennych).

      Usuń
  18. czy ja dobrze zrozumiałam jeśli mam do zrzucenia około 10kg to tylko 3 dni ma trwać pierwsza faza?mam budowę typu chuda góra,pas,boczki i biodra rozbudowane-nogi już chude :) i jaki powinnam wybrać wobec tego rytm 2 fazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, może tyle trwać. Dłuższy czas nie daje efektów a jedynie męczy organizm. Jedynym osobnym trybem jest tryb dla typu góra wąska, dół szeroki, ale ty jesteś chyba jabłko? Więc jakikolwiek - 5/5, 3/3, 1/1.

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam również na czat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...